To je odziv od vaseg PC-a do servera (PC - SERVER - PC) i oznacava se u ms (milisekundama). Sto manji ping imate to bolje.
Dodato MMC - isto dosta znaci PING koliki vam je sve sto je veci ping vise ce trzati puska narocito GARAND ili MP44 slabije ce lepiti i vise ce se podizati nisan . Isto sto veci ping znaci da imate vise sansi da ubodete PING LAG a ne SERVER LAG sto veci ping isto mozete i biti kikovani sa servera zbog LOSING KEY PACKET ili ako se nadjete na BITANGE serverima gde je TOTO na serveru a imate PING 100+ znajte da ce te letnuti sa servera

LAG?! Sta je lag?
Postaje vec uobicajno da svi pisemo “aaa server laguje” “koji sra*** server, lagg” “lag, omfg” ...itd.
Prosto receno lagg je PREKID prenosenja “packet”-a od servera do PC-a I obrnuto.
Lag se cesce pojavljuje do korisnika, zbog raznih aplikacija npr. Anti-virus update, adobe update, X-fire (iako ne primecujete Xfire je aktivan u oduzimanju resursa vaseg network-a), IE (Internet explorer) i najredje ali u najgorem slucaju virus. Naravno lag moze izazvati I server, ali to su uglavnom jake masine koje mogu da podnesu velika opterecenja .
Dodato MMC - Isto tako moze biti i LAGa na Serveru jer masine su slabije od vaseg kucnog KOMPA kao sto se meni desava svaki server na kome je slabija masina od moje meni server ne lepi a i laguje dosta , sto znaci danas su se pustili u promet mnoge firme sa HOSTINGOM samo da uzmu pare a ne daju kvalitetne usluge , problem kako resiti javite se meni na Xfire - makidancer .
Maxpackets mystery?
“Stavi maxpackets na 72 ima da se lepi ko ludo” ili “ja ne mogu da igram na maxpackets 60, samo 100”
Nema sta tu da se objasnjava, sami ste stvorili misteriju. Komanda sve govori “maxpackets” - koliko ce maximal-no packet-a da salje. Eto ako ne verujete probajte sa sledecim testom:
1. Upisite u konzoli /cl_maxpackets 60 a zatim upisite /packetdebug 1 I otvorite konzolu I tacno mozete videti koliko salje po jednom paketu.
2.Upisite /cl_maxpackets 72 I ponovo upisite /packetdebug 1 I iznenadjenja ista velicina paketa prema tome ne menjate nista!
3. /cg_drawlagometar 1 plava linija treba sto brze da ide BEZ ZUTIH TACKICA – svaka zuta tacka na vasem lagometru je izgubljen packet. Plava linija treba da je sto tanka I da se sto brze krece.
Jedna od glavnih stvari koje utice na menjanje velicine slanja packet-a je opcija /cl_packetdup (0-5) default je 1.
Moja preporuka za ovu opcije je /cl_packetdup 2 (mada ja koristim 5)
Inace packetdup sluzi za “dupliranje” packet-a. Ne razumem se toliko dobro u engine, pa necu da pricam. Ko zeli nesto vise da zna neka googla “QUAKE ENGINE CALL OF DUTY 2”
Jos jedna napomena od broja FPS-a takodje zavisi velicina packet-a! Ali o tome cemo kasnije. Smiley
EDIT: Ne kazem da nema razlike, samo hocu da kazem da izmedju npr 64 I 72 NEMA NEKE RAZLIKE! Ne tripujte se da cete gadjati tamo gde hocete! NE UTICE NE NISANANJENJE!
Dodato MMC - sto se tice paketa ili dupliranja paketa sve je lepo objasnjeno samo opet da imate protok paketa lep morate da imate komp koji ima STABILAN 125 LOCK FPS inace pojavljivace se ZUTE linije i gubicete pakete , sto znaci ako vam komp zakucava u DIMU podizace vam se PING i POJAVICE SE ZUTA LINIJA . ALI TO KLINCI NE KONTAJU IZGLEDA PA KUKAJU I KENJAJU STALNO . Moja preporuka je cl_maxpacket 66 i cl_packetdup 3 ko ima SBB 4mb/256kbs
Kupovina cfg-ova?!
Ovoj novini sam se cak I ja zacudio, cemu to?!
1.Cemu kupovina cfg-a kad se na ESL-u po zahtevu igraca mora uplodati aequitas file na kome se izmedju ostalog nalazi I vas cfg.
2.Na cfgu se mogu naci razne skripte koje PBB-ans “hvata” I koje se smatraju illegalnim I mozete dobiti ban.
3.Zar ne bi svi trebali da igramo isto – FAIRPLAY! Bez tih “pomocnih” stavri?!
Dodato MMC - ali znaci NIKAKO ne uzimajte LJUDI cfg od drugih znate koliko puta sam naleteo na razne VSTR skripte ili skripte normalne za GARAND ili tako nesto slicno . bolje se javite meni ili nekome drugome ko ima dosta iskustva sa CFG komandama - xfire - makidancer
i nikako nemojte da kupujete od ljudi ili da cak skidate cfg-ove sa raznih webova dok ne naucite sve o CoD2 i CFG .
FPS mystery?
Nesto su glasine, ali ima I cinjenica vezanih za ovu stavku. (komanda /com_maxfps (1-1000))
Prvo sta je FPS? Frame per second (FPS) sto znaci “Slika po sekundi” veoma znacajna opcija u igri.
“Sto vise FPS-a to bolje” moze se reci delimicno tacno. Sledi objasnjenje:
Rezultati slobodnog pada u COD2 1.3 verziji sa 9.0 metara:
500FPS – 54health
333FPS – 21health
250FPS - 36health
200FPS - 45health
166FPS - 52health
142FPS - 55health
125FPS - 38health
111FPS - 42health
100FPS - 45health
Sta dobijate a sta gubite vecim-manjim FPS-om:
100 ili manje – Nema neke razlike, samo se priblizite mestu gde hocete da “jump-ate” I skocite I popecete se bez pproblema, mane su sporije I bucnije kretanje, los skok u daljinu.
125 FPS-a – Skok vam je ~40.5 (default jump 40.0), najkorisceniji FPS za quake engine!
250 FPS-a – skacete 46.0 bez ikakvih pokreta (npr. Skok I u stranu)
333 FPS-a – Najimpresivniji u quake engine-u, iz mnogobrojnih razloga (ali se smatra cheatem na takmicenjima) skok je 46.1, koraci su (skoro) necujni, brze pucanje iz pistolja I ostalih semi-automatic oruzija.
500 FPS-a – Kao veliko iznenadjenje donosi NAJGORE performance, skok od samo 38.0, sporije pucanje, uglavnom NE PREPORUCLJIVO! Smiley
Dodato MMC - sto se tice FPS-a moja preporuka je da OBAVEZNO svi trebate imati 125 LOCK FPS jer i da imate masine ne znam koje i koliko jake vama ce uvek OPADATI FPS u dimu ili na neko odredjeno mesto na mapi - to su mali BUGOVI u igrici , ja npr sa 125 pucam sa garandom brze nego vecina igraca sa 250 FPS ili slicno isto mogu da skocim na JUMP mesta na bilo kojim mapama sa 125 FPS-a a inace svi se otimamo za SNIPER i to bas mnogo a svi mahom mnogo podbacuju snipom a to je jer 250 fps nije stabilan nikad ALI NIKAD , zato svi extra sniperi na SVETU i iskusniji malo igraju sa 125 fps SNIPOM .
Brze pucanje iz rafalnih oruzija? IMPOSSIBLE!
Da li vam je poznato ovo sa TS-a “jao ima 250 fps-a puca brze od mene” (kmeeeeee)
E sad mozete slobodno reci tom “noob”-u da nije u pravu. Testirali smo pucanje iz tompson-a sa 85, 125 I 250 FPS-a I nismo videli milisekundu razlike.
MYTH-BUSTED!
Skripta za M1 Garand?
Da li je stvarno moguce pucati brze sa skriptom I 250 od vec predvidjenog u engine-u.
ODGOVOR JE NE! Ma koliko se trudili vi to da poreknete odgovor je takav. Otprilike ovako izgleda test uzmite M1 garand ispucajte svih 96 metak sa skriptom a posle I bez skripte I videcete da je vreme ispucavanja 39 sec! Ukoliko ustanovite da gresim ispravite me.
btw. 125 & skripta = kao sa 250! Wink
Dodato MMC - Opet sve ovo zavisi od MOD-a na kom je sever , sto znaci ako je ESL mod trebace skripta za garand + 125 fps ali ko zna da prati TAKT RITAM pucanja nece mu trebati sigurno i sa 125 fps-a , a sto se tice CB moda novog zadnjeg sto je izaso isto 125 ili 250 AMAN ISTI JE K**** samo pratite takt ritam pucanja i pucacete isto . i da nemojte da se varate da optuzujete negoga za skriptu da ima dok ne uzmete LOG sa servera ili NE CUJETE DRUGACIJI ZVUK PUCANJA . kako prepoznati zvuk pucanja to ce te videti kad naucite sve OVO sto smo do sada napisali .
Rezolucija
Najbolja rezolucija za igranje (najbolja optimizacija igre) je na 1024x768. Naravno nije nista strasno ako igrate I na 1680x1280 (wild ekran).
Dodato MMC - po meni je najbolja rezolucija za Gamimg tj za Gaming Monitore 19' su 1280x1024 iz razloga jer nema KOCKICA ili pomeranja UGLOVA ZIDOVA moze ovo da se primenjuje i na 21' 23' monitore . ali pod uslovom da vam bude REFRESH RATE na 75hz TAD dobijate KRISTAL sliku inace COVEKOVO OKO moze da vidi samo 60 do 75 Slika u sekundi za ovo se obratite ocnim LEKARIMA .
Sve o oruziju...
Na slici ispod mozete videti kako, koliko oruzije trza, ranjava (ubija) po metk, I jos mnogo toga.
Legenda:
-RANGE – daljina do koje oruzije dobacuje
-DAMAGE MULTiPLAYER – koliko heltha izgubite kad vas pogodi u odredjeni deo tela 1 = 45 health-a 3 = smrt
-RATE OF FIRE – brzina pucanja RPM (metaka po minuti)
-RELOAD TIME – menjanje okvira kad je polu prazno / skroz prazno
-HIP & ADS – HIP ili no aim iliti no zoom | ADS ili aiming iliti zoom
-CENTAR SPEED – nebitno
-HIP ACCURACY – vidi se sa slike Smiley
-VIWE KICK – Trzaj oruzija
Dodato MMC - sto se tice pucanja sa ZEMLJE tj spustenog NISANA postoji jedan mali bug UVEK SE NAKRIVITE NA Q ili E jer 80% pogadja OFF ZOOM , testirano na LANu i dokazano da ubije 80% tako . za ne poverovati al tako je isto to sto LEGNETE na POD imate 80% sanse da poginete pre nego neko ko je u USPRAVNOM stavu a cak i do 90% kad je u CUCECEM stavu . LEZANJE je korisno kad se stekarite kod zastave TRENCHOM , onda ima stabilnije pucanje i malo duzi RANGE .
http://img14.imageshack.us/img14/5521/picbyspartanac.jpg
Nema komentara:
Objavi komentar